۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۲

رضایی در گفتگو با مهر:

پنج بانوی قمی برای قهرمانی دو ومیدانی‌ کشور رقابت می‌کنند

پنج بانوی قمی برای قهرمانی دو ومیدانی‌ کشور رقابت می‌کنند

قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت دوومیدانی استان قم از رقابت پنج بانوی قمی با حریفان خود در پیکارهای قهرمانی دختران جوان کشور خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعزام دختران دووميداني کار قم به مسابقات قهرماني کشور، اظهار داشت: تيم دختران هيئت دو و ميداني استان قم با ترکیبی متشکل از پنج دوومیدانی کار به رقابت هاي دو و ميداني قهرماني دختران جوان کشور اعزام شد.

وی ادامه داد: تیم دووميداني دختران جوان قم در حالي کار خود را در مسابقات قهرماني دو و ميداني دختران جوان قهرماني کشور با حریفان مي کند که بر اساس برنامه ريزي فدراسيون دو و ميداني کشورمان اين پيکارها به ميزباني هيئت دو و ميداني استان گيلان به انجام می رسد.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: نمايندگان تیم اعزامی هیئت قم در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، پرش سه گام، پرش طول، 100 متر با مانع با حريفان خود مسابقه مي دهند و از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردارند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ريزي سازمان ليگ فدراسيون دو و ميداني، اين رقابت‌ها با حضور ورزشکاران دختر سراسر کشور در شهر رشت به انجام مي رسد و شرکت کنندگان در 21 ماده با هم به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات برتر معرفي مي شوند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه قم در دوومیدانی بانوان پیشرفت های خوبی داشته است، افزود: خوشبختانه در حال حاضر نتیجه تلاش‌هایی که از آغاز فعالیت هیئت برای توسعه دو و میدانی قم داشتیم را با درخشش دوومیدانی‌کاران شایسته قم در هر دو بخش آقایان و بانوان را به دست می آوریم.

وی ادامه داد: هیئت قم امسال چهارمین سال فعالیت خود را تجربه می کند و خوشبختانه با حمایت ها و اعتماد فدراسیون دو و میدانی، اداره کل ورزش و جوانان و تلاش تمامی اعضای هیئت در کمیته های مختلف آن، کارهای ریشه‌ای زیادی برای توسعه دو و میدانی قم انجام دادیم و اکنون نتیجه آن را اکنون با کسب موفقیت در پیکارهای مختلف کشوری و همچنین میادین برون مرزی می بینیم.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم تصریح کرد: در سال‌های اخیر در مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون دو و میدانی برگزار می‌شود، همواره حضوری پرقدرت همراه با کسب عنوان و مدال داشته‌ایم و یکی از بخش های موفق در قسمت بانوان بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در مسابقات لیگ‌های قهرمانی دو و میدانی کشور در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان حضور جدی و فعالی داریم و در تمام رقابت‌های قهرمانی کشور نیز نمایندگان خود را اعزام می‌کنیم و امید داریم که در رقابت بانوان جوان کشور نیز صاحب مدال شویم.

نفرات حاضر در ترکیب تیم دو و میدانی بانوان قم در رقابت های قهرمانی دختران جوان کشور:
فاطمه محمدي: در رشته هاي پرش سه گام و ۱۰۰ متر
سهيلا مولايي: در مواد ۲۰۰ و ۴۰۰ متر
شهناز جعفري: در رشته هاي پرش طول و ۱۰۰ متر
مرجان حبيبي: در ماده ۱۰۰ متر با مانع
فاطمه نجفي: در رشته هاي ۴۰۰ و ۸۰۰ متر
 

کد خبر 2153483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha